Dzīvokļa pārdošana
Projekts
Kāpēc dzīvokļi bez iepriekšējas sagatavošanas tiek pārdoti lēnāk un ar zaudējumiem
Analizējot dzīvokļu pārdošanas sludinājumus, viegli pamanīt kopīgu problēmu: lielākā daļa pārdevēju neatklāj sava īpašuma pilno potenciālu. Bieži vien fotogrāfijas tiek uzņemtas pavirši, dzīvoklis izskatās nekopts, bet apraksts nerada vēlmi pat piezvanīt. Tā rezultātā šādi objekti mēnešiem ilgi stāv tirgū bez kustības, un īpašnieki cieš tiešus zaudējumus — viņi zaudē laiku, spiesti samazināt cenu un palaiž garām potenciālos pircējus.
Kāpēc tā notiek?
Mūsdienu nekustamā īpašuma tirgū konkurence ir liela. Potenciālie pircēji īsā laikā aplūko desmitiem sludinājumu, un lēmumu par to, vai dzīvokli apskatīt, pieņem dažās sekundēs. Ja dzīvoklis izskatās nepievilcīgi vai apraksts šķiet nesakārtots, sludinājumu vienkārši ignorē. Iespējams, pircējs pat nenojauš, cik ērts, mājīgs un vērtīgs varētu būt šis īpašums — bet viņam netiek dota iespēja to ieraudzīt.
Nepietiekama dzīvokļa sagatavošana pārdošanai izraisa trīs galvenās problēmas:
- • Objekts zaudē interesi jau pirmajās nedēļās — tieši tad pārdošanas iespēja ir visaugstākā.
- • Dzīvokli sāk uztvert kā problemātisku vai tādu, kam nepieciešami lieli ieguldījumi, pat ja tas tā nav.
- • Pārdevējam nākas būtiski samazināt cenu, lai piesaistītu uzmanību.
Tādējādi dzīvokļi bez kvalitatīvas iepriekšējas sagatavošanas tiek pārdoti lēnāk un par zemāku cenu.
Lai nepieļautu šīs izplatītās kļūdas, iesakām rūpīgi izlasīt rakstus par dzīvokļa sagatavošanu pārdošanai — t.s. homestagingu .
Homestagings ir profesionāla īpašuma sagatavošana pārdošanai vai izīrēšanai. Tās mērķis ir padarīt dzīvokli maksimāli pievilcīgu pēc iespējas lielākam skaitam potenciālo pircēju, uzsvērt tā priekšrocības un veiksmīgi nomaskēt iespējamos trūkumus. Pārdomāta darba rezultātā ar interjeru un vizuālo noformējumu būtiski palielinās pārdošanas ātrums un cena.
Homestaginga ieguvumi:
- • Dzīvoklis izceļas starp konkurentiem jau sludinājumu apskates brīdī.
- • Potenciālais pircējs uzreiz redz objekta stiprās puses.
- • Pārdošana notiek ātrāk, un cenas samazināšanas nepieciešamība ir minimāla.
Nevajadzētu nenovērtēt pirmā iespaida nozīmi. Nekustamā īpašuma gadījumā tas bieži vien ir izšķirošs. Tīrība, pareizi izvēlēts apgaismojums, neitrāls, bet stilīgs interjers palīdz radīt emocionālu piesaisti — tieši emocijas bieži kļūst par galveno faktoru pirkuma lēmuma pieņemšanā.
Kopsavilkums
Mūsdienu nekustamā īpašuma tirgū objekta pasniegšanai ir izšķiroša nozīme. Ja pārdevējs vēlas dzīvokli pārdot ātri un izdevīgi, tas ir profesionāli jāsagatavo — tā, lai pircējs iemīlētos objektā jau no pirmajām sekundēm.
Ieguldot līdzekļus dzīvokļa sagatavošanā pārdošanai, jūs ietaupīsiet mēnešus laika un tūkstošiem eiro, kas pretējā gadījumā tiktu zaudēti cenu pazemināšanas, objekta ilgas stāvēšanas tirgū un papildu izdevumu dēļ.
Nezaudējiet iespēju parādīt savu īpašumu vislabākajā gaismā — sazinieties ar profesionāļiem un uzziniet vairāk par pareizu dzīvokļa sagatavošanu pārdošanai!