Houmsteidžinga paņemīeni
Projekts
Vai vēlaties pārdot vai izīrēt dzīvokli ātrāk un par augstāku cenu? Tad jums ir nepieciešams homestaging jeb īpašuma sagatavošana pārdošanai vai īrei!
Daudzi īpašnieki ir emocionāli piesaistīti savām mājām un ne vienmēr ir gatavi pārmaiņām. Taču atcerieties: homestaging tiek veidots nevis īpašniekam, bet gan nākamajam pircējam vai īrniekam.
Galvenais mērķis — padarīt dzīvokli ergonomisku, pievilcīgu un tādu, kurā iemīlas no pirmā acu uzmetiena.
Ko dara profesionāls homestageris?
Viņš atrod “atslēgu” tieši jūsu īpašumam: saudzīgi saglabājot vērtīgo, viņš piešķir dzīvoklim mūsdienīgu, mājīgu un pievilcīgu izskatu — tādu, kas pārdod!
Efekts ir acīmredzams: skaists, kopts dzīvoklis uzreiz izceļas konkurentu vidū un ātrāk atrod jaunu īpašnieku vai īrnieku.
Apskatiet veiksmīgu homestaging piemērus mūsu galerijā un pārliecinieties paši: labs homestaging strādā!
- īres cenas pieaugums par 15–30% īstermiņa īrē;
- īres cenas pieaugums par 10–30% ilgtermiņa īrē.
Ko dara profesionāls homestageris?
Viņš atrod “atslēgu” tieši jūsu īpašumam: saudzīgi saglabājot vērtīgo, viņš piešķir dzīvoklim mūsdienīgu, mājīgu un pievilcīgu izskatu — tādu, kas pārdod!
Lai jūsu dzīvoklis kļūtu par labāko piedāvājumu tirgū, nepieciešams:
- Izpētīt nekustamā īpašuma tirgu;
- Noteikt optimālo pārdošanas vai īres cenu;
- Izprast pircēju un īrnieku vēlmes;
- Izmantot aktuālās interjera tendences;
- Izvēlēties pareizu krāsu paleti;
- Veikt nelielu kosmētisko remontu (ja nepieciešams);
- Rūpīgi iztīrīt telpas;
- Noņemt visas personīgās lietas un dzīvošanas pēdas;
- Gaumīgi iekārtot interjeru ar mēbelēm un aksesuāriem;
- Sagatavot dzīvokli fotosesijai un apskatei;
- Uzņemt kvalitatīvas fotogrāfijas;
- Uzrakstīt efektīvu sludinājumu;
- Un, protams, pareizi prezentēt dzīvokli.
Kāpēc tas ir tik svarīgi?
Katrs kļūdains iespaids nozīmē zaudētus klientus. Pareiza sagatavošana pārvērš jūsu īpašumu par kārotu pirkumu!
Starptautiskie mārketinga pētījumi rāda šādus homestaging rezultātus: pārdošanas cenas pieaugums par 5%;





