Houmsteidžings

Projekts

Homestaging — jūsu ceļš uz ātru un izdevīgu nekustamā īpašuma pārdošanu vai izīrēšanu Termins “homestaging” nācis no ASV un ir kļuvis par īstu atklājumu nekustamā īpašuma nozarē.  Tās būtība ir vienkārša un ģeniāla: izmantojot psiholoģijas, dizaina un mārketinga instrumentus, ar minimāliem laika un finanšu ieguldījumiem var sasniegt maksimālu peļņu — gan pārdodot, gan izīrējot īpašumu.
Tiek uzskatīts, ka pirmā šo metodi 1972. gadā pielietoja Barb Schwartz (Barb Švarca). Iedvesmojusies no savas teātra pieredzes, viņa iemācījās pārvērst parastas dzīvokļu telpas par sapņu skatuvēm — tā, lai katrs pircējs vai īrnieks varētu tur ieraudzīt savu nākotnes dzīvi un iemīlēties šajā tēlā. Tieši tāpēc termins Home Staging burtiskā tulkojumā nozīmē “mājas inscenējums” vai “uzvedums”.
Jau līdz 90. gadiem homestaging strauji ieguva popularitāti ASV, bet drīz vien izplatījās arī visā pasaulē.
Viens no galvenajiem steidžera uzdevumiem ir parādīt potenciālajiem pircējiem vai īrniekiem laimīgas dzīves scenārijus konkrētajā mājoklī. Pārdodamajam vai izīrējamajam īpašumam jākļūst par vietu, uz kuru gribas atgriezties atkal un atkal. Tieši šādas sajūtas cilvēki meklē neskaitāmās apskatēs.
Latvijā šodien arvien biežāk sastopami dzīvokļi, kas profesionāli sagatavoti pārdošanai vai izīrēšanai. Tie pārliecinoši izceļas uz kopējā “pelēkā piedāvājuma” fona un ātrāk atrod savus jaunos īpašniekus vai īrniekus.
Tomēr, pārlūkojot sludinājumus populāros portālos, kļūst skaidrs: mūsu tirgus potenciāls vēl joprojām ir milzīgs.

Kad homestaging ir īpaši nepieciešams:
• ja īpašums zaudē konkurentiem pēc raksturlielumiem vai atrašanās vietas;
• ja īpašums jau ilgu laiku atrodas tirgū bez rezultātiem un ir vēlme beidzot virzīt procesu uz priekšu;
• ja nepieciešama steidzama pārdošana vai izīrēšana;
• ja mērķis ir iegūt maksimālu atdevi un pārdot vai izīrēt īpašumu par cenu, kas pārsniedz vidējo tirgus līmeni;
• ja vēlaties strādāt ar maksātspējīgiem, estētiski jūtīgiem klientiem, kuri novērtē kvalitāti, servisu un īpašu atmosfēru.

Vēlaties redzēt, kāpēc homestaging ir tik svarīgs?
Mūsu galerijā atradīsiet reālus piemērus no Latvijas atvērtiem portāliem — īpašumus, kas piedāvāti pārdošanai vai īrēšanai bez profesionālas sagatavošanas. Šie piemēri spilgti parāda, cik ļoti nepareiza prezentācija traucē ātri un izdevīgi noslēgt darījumu — un cik daudz uzlabojumu iespēju paliek neizmantotas.

Iepatikās raksts?

Novērtējiet rakstu

Jūsu vērtējums

vai

Vai dalies ar šo stāstu soc tīklos:

Houmsteidžinga mērķis